luni, 16 august 2010

Sentiment placut

Dupa ce trece furtuna deobicei apare soarele pe orizont. Asa este si in cazul relatiilor de cuplu. Apar tot felul de discutii se incinge atmosfera si apoi liniste si senzatia de placut. Am obesrvat in comportamentul copiilor ceva asemanator. De pilda era un grup de copii care jucau fotbal. Totul bine pana la un moemnt dat. Apare un incident si incepe cearta, disputa. Insa ia are loc atat timp cat este nevoie organismele celor tineri sa-si revina la normal dupa o mica pauza. Organizmul cere asa ceva iar daca nu primeste ce a cerut, singur isi procura necesarul. E o forta care domina si nu se lasa dominata. Aparent credem ca dominam noi cu ea dar nu e asa. In relatiile de cuplu, cum ziceam este tot nevoie de aceea pauza miraculoasa care apare intotdeauna dupa epuizarea emotionala. Iata ca dupa anumita disputa, atunci cand apele s-au lnistit, simtim din nou sentimentul pe care l-am simtit si prima oara cand ne am propiat unul de altul si ne am lasat condus de aceea senzatia de contopire. Acel sentiment incepe sa domine in noi din nou. Ne amintim la tot ce ne este drag la partenerul nostru, tot ce ne face sa ne fie dor de el cand nu suntem impreuna. E un fenomen faptul ca acele pauze necesare pentru mentinerea unei relatii apar la momentul potrivit Doar ca trebuie sa avem intelepciunea necesara ca sa le identificam acele momente si sa incercam sa le depasim cu gandul ca soarele este mult mai placut dupa furtuna decat atunci cand este o canicula.
Nu pot sa spun ca am intelepciunea necesara de fiecare data sa gestionez aceste conflicete in cel mai bun mod dar atunci cand se intampla sa am aceea intelepciune savoarea momentului de dupa este incomparabil mai placuta
De aceea va recomand daca e sa va certati certati-va pe rand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu