marți, 10 august 2010

Noapte calduroasa


O fi caldura de vina? Nu stiu. In asemenea momente cand caldura te face sa nu te simt confortabil apar tot felul de dispozitii. Esti mai nervos, esti usor de enervat. Cuvintele grele vin cu usurinta iar ratiunea nu este de partea ta. O vorba unui batran ”Certati-va pe rand” pare sa fie o intelepciune adevarata. Mi-a aruncat vorbe grele, o insulta gratuita, la un ton nepotrivit. NU caut motive sau vinovatia cuiva. Au fost rostite cuvinte urate. Ce mai conteaza conjuctura. Doar noi suntem stapanii gandurilor noastre si propriei dispozitiei. Dar in cazul ei nu mereu este asa. Nu mi-a placut cum mi-a vorbit. In fond nimeni nu cred ca este bucuros cand este insultat. Asa este Nici eu. In asemenea momente ma gandesc la fetele mele. Cele doua perle macedonene din adancurile marii negre. Sa fie sanatoase si sa fie mai intelepte decat noi doi. E clar. Ea nu mai este fata care candva strabatea ulicioarele pline de zapada pentru a ma ajuta. Nici aceea fata care in liniste cu ochi ei, cei mari si caprui, urmarea fiecare actiune a mea si o aproba prin un zambet fermecator. Poate nici eu nu sunt aceleasi. Dar cu siguranta nu sunt cel care va insulta cum ea a facut-o in seara aceasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu